وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

وبلاگ گروهي نويد

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

حالا بریم تریپ نصیحت.....

                                            

تاريخ : شنبه بیست و یکم دی ۱۳۹۲ | 17:51 | نویسنده : raha4000 |

عشق میکنم با این کار...اوووووووف



تاريخ : شنبه بیست و یکم دی ۱۳۹۲ | 17:49 | نویسنده : raha4000 |

ها ها عجب بچرخ بچرخیه....

مدیر به منشی میگه برای یه هفته باید بریم مسافرت کارهات رو روبراه کن

منشی زنگ میزنه به شوهرش میگه: من باید با رئیسم برم سفر کاری, کارهات رو روبراه کن

شوهره زنگ میزنه به معشوقه اش و میگه: زنم یه هفته میره ماموریت ، کارهات رو روبراه کن

معشوقه هم که تدریس خصوصی میکرده به شاگرد ش زنگ میزنه میگه: من تمام هفته مشغولم نمیتونم بیام

پسره زنگ میزنه به پدر بزرگش میگه: معلمم یه هفته کامل نمیاد, بیا هر روز بزنیم بیرون و هوایی عوض کنیم

پدر بزرگ که اتفاقا همون مدیر شرکت هست به منشی زنگ میزنه میگه مسافرت رو لغو کن من با نوه ام سرم بنده

منشی زنگ میزنه به شوهرش و میگه: ماموریت کنسل شد من دارم میام خونه

شوهر زنگ میزنه به معشوقه اش میگه: زنم مسافرتش لغو شد نیا که متاسفانه نمیتونم ببینمت

معشوقه زنگ میزنه به شاگردش میگه: کارم عقب افتاد و این هفته بیکارم پس دارم میام که بریم سر درس و مشق

پسر زنگ میزنه به پدر بزرگش و میگه: راحت باش برو مسافرت, معلمم برنامه اش عوض شد و میاد

مدیر هم دوباره گوشی رو ور میداره و زنگ میزنه به منشی و میگه برنامه عوض شد حاضر شو که بریم مسافرت
 ..........


تاريخ : شنبه بیست و یکم دی ۱۳۹۲ | 17:45 | نویسنده : raha4000 |

آخه انصافه؟شماهام اینجورین یا فقط بدبختیش ماله منه؟

                           

تاريخ : شنبه هفتم دی ۱۳۹۲ | 20:9 | نویسنده : raha4000 |

الووووووووووو ای کوفتو الووووووووووو

          

تاريخ : شنبه هفتم دی ۱۳۹۲ | 20:8 | نویسنده : raha4000 |

طرف مقابلتونو زیاد جدی نگیرین....اینه عاقبتت

                           

تاريخ : شنبه هفتم دی ۱۳۹۲ | 20:6 | نویسنده : raha4000 |

باز آمد بوی گند امتحان......




تاريخ : چهارشنبه چهارم دی ۱۳۹۲ | 16:11 | نویسنده : raha4000 |

من اصلا با قیافه پسرا کار ندارما خخخخخخ




تاريخ : چهارشنبه چهارم دی ۱۳۹۲ | 16:9 | نویسنده : raha4000 |

نظر ندی پخ پخ




تاريخ : چهارشنبه چهارم دی ۱۳۹۲ | 16:8 | نویسنده : raha4000 |

اوخی... حساس نشو حساس نشو هههههه

 


تاريخ : چهارشنبه چهارم دی ۱۳۹۲ | 16:7 | نویسنده : raha4000 |

مثلا بهش میگن مرد اگه این مرده پس بهتره آدم نامرد باشه



تاريخ : دوشنبه دوم دی ۱۳۹۲ | 18:39 | نویسنده : raha4000 |

بزرگ باش



سعی‌ کن آنقدر کامل باشی‌ ،

که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران ،

 گرفتن خودت از آنها باشد.




تاريخ : دوشنبه دوم دی ۱۳۹۲ | 18:28 | نویسنده : raha4000 |

نزاررررررررر

✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘

تا آخر عمرت هم اگه تنها موندی مهم نیست!!!
فقط نزار به جایی برسی که تو آغوش کسی با یاد

 کسی دیگه ای بخوابی

✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘✘



تاريخ : دوشنبه دوم دی ۱۳۹۲ | 18:24 | نویسنده : raha4000 |

دوستی.....

                 

تاريخ : دوشنبه دوم دی ۱۳۹۲ | 18:16 | نویسنده : raha4000 |

خدایااااااا

 



خــــدایـــا....


بارها همان جایی دستم را گرفتی که .

می توانستی مچم را بگیری 

فردا را به امید آنکه...

در آغوشم بگیری شروع می کنم...


         


خدایا وقتی تو پشتمی...

مهم نیست کیا جلوم هستن!!!



         


در زندگی لحظاتی پیش می آید که...

انسان نه کسی را دوست دارد

و نه دلش می خواهد کسی او را دوست داشته باشد!


         




تاريخ : دوشنبه دوم دی ۱۳۹۲ | 18:12 | نویسنده : raha4000 |

مراقب باش رفیق.....

                

تاريخ : پنجشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۲ | 13:8 | نویسنده : raha4000 |

ماشین حساب دم دستت هست حساب کنی چند هزار سال باس تو جهنم باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟

  

تاريخ : پنجشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۲ | 13:6 | نویسنده : raha4000 |

عجبببببببببببببببببببببب

                                           

تاريخ : پنجشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۲ | 12:48 | نویسنده : raha4000 |

تاحالا دقت کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                      

 برو ادامه مطلببببببب



ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۲ | 12:47 | نویسنده : raha4000 |

                                 

پس از کلی دردسر با پسر مورد علاقم ازدواج کردم......



ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۲ | 12:40 | نویسنده : raha4000 |

اشتباه رو پیدا کن

                                               

 بسم الله الرحمن الرحیم.قل هوالله احد الله الصمد لم یلد و لم یولد ولم یکن لهو کفوا احد

 بسم الله الرحمن الحیم قل هوالله احد الله الصمد لم یلد و لم یولد و لم یکن لهو کفوا احد 

 بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد الله الصمد لم یلد و لم یولد ولم یکن لهو کفوا احد 

 بسه دیگه نگرد....اشتباهی توش نی....مهم اینه همین الان ثواب ی دور ختم قران واست نوشته شد...خدا بده 

برکت....



تاريخ : پنجشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۲ | 12:24 | نویسنده : raha4000 |

هرهرهر

مسافر اولی....تاسکی تاسکی واسا سوار شم                                                                                     مسافر دومی....خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ                                                                                     مسافر اولی.....زهر مار.ب چی میخندی؟                                                                                             مسافر دومی....عزیزم...تاسکی یعنی چی؟این که تاسکی نیست....                                                         مسافر اولی....پس چیه؟                                                                                                                  مسافر دومی.....این شصخیه.....ن تاسکی.....


                            

cze


برچسب‌ها: خنده , جالب , همدم , عاشقانه

تاريخ : پنجشنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۲ | 11:22 | نویسنده : raha4000 |

حقیقت.....


من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:


1.الان توی اینترنتی


2.الان توی وبلاگ .:.بهترین ها.:. هستی


3. یک انسان هستی


4.الان داری پست منو میخونی


5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ


7.الان داری امتحان میکنی


8.الان خنده ات گرفت


9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام


10.الان چک کردی ببینی واقعا جاانداختم عدد 6رو یا نه


11. الان باز خندیدی


12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم


13الان چک کردی ببینی کدومه


14پیداش نکردی و داری بهم فحش میدی


15ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم

عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم .


هر چی هم میگی خودتی...

============================

این مطلب رو هم خودم کپی کردم پس بیخودی نگین مال



تاريخ : پنجشنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۲ | 11:14 | نویسنده : raha4000 |

خداییش این مطالبو بالای تخته رو کی نوشته؟ها؟چطوری؟



تاريخ : پنجشنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۲ | 11:9 | نویسنده : raha4000 |

افتضضضضضضضضضضاح موافقم تو چی؟



تاريخ : شنبه نهم آذر ۱۳۹۲ | 15:32 | نویسنده : raha4000 |

و اکنون شریعتی های معاصر



تاريخ : شنبه نهم آذر ۱۳۹۲ | 15:25 | نویسنده : raha4000 |

.....



تاريخ : شنبه نهم آذر ۱۳۹۲ | 15:22 | نویسنده : raha4000 |

تولدت مبارک رضا جون....خوشبخت و موفق و سلامت باشی عزیز...



تاريخ : شنبه نهم آذر ۱۳۹۲ | 15:18 | نویسنده : raha4000 |

فهمیدین کیه؟شباهت را  احساس کنین.....



تاريخ : شنبه نهم آذر ۱۳۹۲ | 13:41 | نویسنده : raha4000 |

مورچه و قطره....



تاريخ : پنجشنبه سی ام آبان ۱۳۹۲ | 11:49 | نویسنده : raha4000 |
        مطالب قدیمی‌تر >>


.: Weblog Themes By M a h S k i n:.