
سعی کن آنقدر کامل باشی ، که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران ، گرفتن خودت از آنها باشد.
تا آخر عمرت هم اگه تنها موندی مهم نیست!!!
فقط نزار به جایی برسی که تو آغوش کسی با یاد
کسی دیگه ای بخوابی
خــــدایـــا.... بارها همان جایی دستم را گرفتی که . می توانستی مچم را بگیری فردا را به امید آنکه... در آغوشم بگیری شروع می کنم... ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ خدایا وقتی تو پشتمی... مهم نیست کیا جلوم هستن!!! ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ در زندگی لحظاتی پیش می آید که... انسان نه کسی را دوست دارد و نه دلش می خواهد کسی او را دوست داشته باشد! ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

بسم الله الرحمن الرحیم.قل هوالله احد الله الصمد لم یلد و لم یولد ولم یکن لهو کفوا احد
بسم الله الرحمن الحیم قل هوالله احد الله الصمد لم یلد و لم یولد و لم یکن لهو کفوا احد
بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد الله الصمد لم یلد و لم یولد ولم یکن لهو کفوا احد
بسه دیگه نگرد....اشتباهی توش نی....مهم اینه همین الان ثواب ی دور ختم قران واست نوشته شد...خدا بده
برکت....
من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:
1.الان توی اینترنتی
2.الان توی وبلاگ .:.بهترین ها.:. هستی
3. یک انسان هستی
4.الان داری پست منو میخونی
5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ
7.الان داری امتحان میکنی
8.الان خنده ات گرفت
9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام
10.الان چک کردی ببینی واقعا جاانداختم عدد 6رو یا نه
11. الان باز خندیدی
12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم
13. الان چک کردی ببینی کدومه
14. پیداش نکردی و داری بهم فحش میدی
15. ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم
عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم .
هر چی هم میگی خودتی...
============================
این مطلب رو هم خودم کپی کردم پس بیخودی نگین مال


