وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

وبلاگ گروهي نويد

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها


حکایت ان مرد را شنیده ای که نزد طبیبی رفت و از غم بزرگی که در دل داشت گفت ...طبیب گفت به میدان شهر برو انجا دلقکی هست انقدر میخنداندت تا غمت یادت برود .مرد لبخند تلخی زد و گفت من همان دلقکم !!!



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 21:56 | نویسنده : رضاجون |


گفت سیگار گرون شده ترک نمیکنی؟!گفتم کاش میدونستی چقدر گرون تموم شد تا سیگاری بشم .....



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 21:51 | نویسنده : رضاجون |


کودک گل فروش التماسم کرد ..گل بخر !گفتم برای کی!گفت برای هدیه به عشقت

گفتم اگه عشقم به عشقش  هدیه داد چی ؟سکوتی کردو گفت

گلهام فروشی نیست



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 21:46 | نویسنده : رضاجون |


مدتیست نه به امدن کسی دل خوشم نه از رفتن کسی دلگیر بیکسی هم عالمی دارد 



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 21:44 | نویسنده : رضاجون |


طناب را به دور گردنم انداختند گفتند اخرین ارزویت؟گفتم دیدن عشقم گفتند خسته است تا صبح برایت طناب بافته 



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 21:42 | نویسنده : رضاجون |


دل شکسته ایی کنار پنجره سیگار میکشید خسته بود انقدر که یادش رفت بعد از اخرین پک سیگار را به پایین پرت کند نه خودش را.....



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 21:40 | نویسنده : رضاجون |


از تنهایی گریزی نیست بگذاراغوشم برای همیشه یخ بزند نمیخواهم کسی شال گردن اضافه اش را دور گردن ادم برفی احساسم بیاندازد



تاريخ : پنجشنبه سی ام آبان ۱۳۹۲ | 13:53 | نویسنده : رضاجون |

به بعضیا باید بگی..اگه سکوت میکنم فکر نکن حرف واسه گفتن ندارم .حرفام به سایزگوش تو نمیخوره جر میخوری



تاريخ : جمعه بیست و چهارم آبان ۱۳۹۲ | 13:28 | نویسنده : رضاجون |

سرنوشت من شده مثل جناق ......همه سر شکستنم شرط بستن!!!!



تاريخ : جمعه بیست و چهارم آبان ۱۳۹۲ | 13:24 | نویسنده : رضاجون |

اشتباهی که همه عمر از ان پشیمانم#عشق نیست#اعتمادی بود که به مردم دنیا کردم



تاريخ : جمعه بیست و چهارم آبان ۱۳۹۲ | 13:22 | نویسنده : رضاجون |

تقصیر ما نیست بر روی حرف هایمان نمی مانیم.مادر زمینی زندگی میکنیمکه هر روز خودش را دور می زند!!



تاريخ : جمعه بیست و چهارم آبان ۱۳۹۲ | 13:19 | نویسنده : رضاجون |

جالب است انسان ها دوچشم دارند ولی با یک چشم به دیگران مینگرند وجالب تر اینکه یک چهره دارند اما دورویی می کنند!!!



تاريخ : جمعه بیست و چهارم آبان ۱۳۹۲ | 13:14 | نویسنده : رضاجون |

تنهایی رابایدبا خط بریل می نوشتند شنیدنش کافی نیست باید لمسش کرد .....



تاريخ : جمعه بیست و چهارم آبان ۱۳۹۲ | 13:11 | نویسنده : رضاجون |

خدا را چه دیدی !!شاید یک روز $درد$هم قیمت پیدا کرد ماهم ثروتمند شدیم....



تاريخ : چهارشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۲ | 21:12 | نویسنده : رضاجون |

بدنت بوی غریبه گرفته !!!بی دلیل نیست که سگ های محله پارس میکننن....



تاريخ : چهارشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۲ | 21:10 | نویسنده : رضاجون |

پدر به پسرش میگه کلاغ ها خبر اوردن سیگار میکشی !!پسر میگه ببین خودت چی کشیدی که با کلاغ ها حرف میزنی .....



تاريخ : چهارشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۲ | 21:9 | نویسنده : رضاجون |

اگر در میان گرگ ها زندگی میکنی زوزه کشیدن را یاد بگیر چون من در دنیایی زندگی میکنم که فقط خدایش از پشت خنجر نمیزند ................



تاريخ : چهارشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۲ | 21:7 | نویسنده : رضاجون |

خنجری که از پشت  خورد بویش اشنا بود عطرش را خودم خریده بودم



تاريخ : چهارشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۲ | 21:5 | نویسنده : رضاجون |

سلامتی رفیقی که از پشت خنجر خوردبرگشت گفت ....بیخیال رفیق میدونم نشناختی



تاريخ : چهارشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۲ | 21:3 | نویسنده : رضاجون |

گاهی انقدر از زندگی خسته میشوم که دلم میخواهد قبل از خواب ساعت را روی &هیچوقت &کوک کنم ....



تاريخ : دوشنبه بیستم آبان ۱۳۹۲ | 20:12 | نویسنده : رضاجون |

روزگاری هم اگر دیوانه ات بودم گذشت




تاريخ : دوشنبه بیستم آبان ۱۳۹۲ | 20:9 | نویسنده : رضاجون |

همیشه که نباید زلزله بیایدکه ویرانی را ببینی ........همین که تنها شدی ویرانی ....




تاريخ : شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۲ | 21:9 | نویسنده : رضاجون |

تیغ باش تا محتاج نوازش نباشی ..........



تاريخ : شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۲ | 17:45 | نویسنده : رضاجون |

دیگر از این شهر میخواهم سفر کنم    چمدانم رابسته ام اگرخدا بخواهد امروز میروم نشسته ام منتظر قطار اما نه در ایستگاه روی ریل....




تاريخ : شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۲ | 17:44 | نویسنده : رضاجون |

تنهایی حق کسیست که خیانت می کند اماهمیشه نصیب کسی میشود که وفادار است ...




تاريخ : شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۲ | 17:41 | نویسنده : رضاجون |

جاسیگاریم را گم کرده ام تو ندیده ای؟خودش مهم نیست........خاطراتم را در ان سوزانده ام .....



تاريخ : شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۲ | 17:39 | نویسنده : رضاجون |




تاريخ : جمعه هفدهم آبان ۱۳۹۲ | 9:28 | نویسنده : رضاجون |

سلامتی شرف اون رفیقی که میبینه دختره درد داره میگه ابجی حرف بزن گریه کن داد بزن اما سفره دلتو برا هر نامردی باز نکن .......




تاريخ : جمعه هفدهم آبان ۱۳۹۲ | 9:26 | نویسنده : رضاجون |

مردان درمسیر عشق به وسعت نامتناهی نامردند.گدایی عشق میکنند تازمانی که به تسخیر قلب زن مطمن شدند نامردی را تا حد مردانگی انجام میدهند دکتر علی شریعتی




تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ | 11:15 | نویسنده : رضاجون |

بگذاریدوبگذرید..ببینیدو دل نبندید..نگاه کنیدو وابسته نشوید ..چون بزودی باید گذاشت و گذشت.




تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ | 11:11 | نویسنده : رضاجون |
        مطالب قدیمی‌تر >>


.: Weblog Themes By M a h S k i n:.