بین آدمایی که بزرگترین دغدغه شون تفریح کردنه !
هر چی نزدیک تر باشی اسباب بازی تری !!!
پس اینقدر به هر احساس احساس وابستگی پوچی که میرسید ،
نام عشق را به میان نکشید .
تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛
و لحظه ایی فراموشش کنی فایده ندارد...
تو دلت تنگ است دلت برای همان یک نفر تنگ است !
تا نیاید ... تا نباشد ... هیچ چیز درست نمیشود ...!!!
مردم نمیبینند و فریاد میزنند !!!
که میترسم هر گاه از شادی به هوا میپرم
زمین را از زیر پایم بکشند ...
وای به حال دل ...
یعنی واسه عزیزت از ته دل حرف بزنی و بهت متلک بندازه
یعنی سفره دلت واسه کسی باز کنی که عمیقا دوسش داری
و
بهت بگه " به من چه ..."
سرم را شاید دیگران بتوانند گرم کنند
اما ؛
دلم را هیچکس ... گرم نمیکند!!!
فاصله ی ما را از خدا نشان میدهد ...
معلوم نمیکند "فرد" هستند یا "زوج"...
پر از ابهامند ...
☆☆ انـــــگار کســـی در دنیــــــانیــست،
☆☆ شایــد هـم مـــــــن در دنیـــــای کســـی نیـــستـــــــــم..☆☆
بـــــــــــــــــــــــــــــاور نکرد
گفتــــــــــــــــــم تنهام نذار,
تنهاـــــــــــــــــــــم گذاشت
يه روز اومــــــــــــــــــــد پیشم!
برام گل آورد!
گریــــــــــــــــــه کــــــــرد گفت:پـــــــــــشیمونم!
گفت:دوستــــــــــدارم!
میخواستم بــــــــــــــغلش کنم بگم بخشیدمش,
بگم دوستتدارم
امـــــــــــــــــــــــــــــا
اون رفتو خیسی اشکاشو رو سنگ قبـــــــــــــــــــــــــرم جـــــــــــــــــــــــــا گذاشت ...
قیامتت را بر پا کن !!!
تو اگر خسته نشده ایی ؛
ما عجیب خسته ایم ...!
اونکه سه بار بهت مهلت میده
رمز گوشیته نه من ......!
عزیزم و دوستت دارم نیست
عشق اینه که :
تو هر شرایطی باهاش باشی
حتی اگه نفهمه ...!
آرامشی میخواهم از جنس خودت ...!
که حرف او را نفهمند ...!
اگر امروز گفتی :
میشود حرف دل ؛
اگر نگفتی :
میشود درد دل !
خیلی درد داره خیلی ...!
بیا جایمان را عوض کنیم
دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد...
که :
خیال کوچ کردن نداشته باشد...
غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد ...
اما باز هم نرسید...
میون این همه آدم
ببین من دل به کی دادم
به اون کس که نمیخوادم
دلم شیشه ؛ دلش سنگه
واسه سنگه دلم تنگه ...
لعنت به من !!!
ارزشش را نداشت .........
ببخش مادر...!!!
بب
دستانم را زده ام زیر چانه ام ...
مات و مبهوت نگاهت میکنم ...
طلبکار نیستم ...
فقط مشتاقم بدانم آخر قصه چه میکنی با من ؟؟؟!
خسته ام ...
یا طلبم را بده ؛
یا طلبت را بگیر . . .!

