وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

وبلاگ گروهي نويد

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

...

تو زندگی ...


بین آدمایی که  بزرگترین دغدغه شون تفریح کردنه !


هر چی نزدیک تر باشی اسباب بازی تری !!!



تاريخ : پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۲ | 6:0 | نویسنده : بهاره |

یادتان باشد ...

یادتان باشد عشق عادت نمی اورد 


پس اینقدر به هر احساس احساس وابستگی پوچی که میرسید ،


نام عشق را به میان نکشید .



تاريخ : پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۲ | 5:55 | نویسنده : بهاره |

دلتنگ ...

دلت تنگ یک نفر که باشد 


تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛


و لحظه ایی فراموشش کنی فایده ندارد...


تو دلت تنگ است دلت برای همان یک نفر تنگ است !


تا نیاید ... تا نباشد ... هیچ چیز درست نمیشود ...!!!



تاريخ : پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۲ | 5:49 | نویسنده : بهاره |

خدایا ...

خدایا تو میبینی و می پوشانی ؛


مردم نمیبینند و فریاد میزنند !!!



تاريخ : پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۲ | 5:41 | نویسنده : بهاره |

......

آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم


که میترسم هر گاه از شادی به هوا میپرم


زمین را از زیر پایم بکشند ...



تاريخ : پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۲ | 5:38 | نویسنده : بهاره |

وای به حال دل ...

حتی اگر کفش هم تنگ باشد پا را زخم میکند


وای به حال دل ...



تاريخ : پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۲ | 5:28 | نویسنده : بهاره |

به من چه ...

میدونی درد یعنی چی؟


یعنی واسه عزیزت از ته دل حرف بزنی و بهت متلک بندازه 


یعنی سفره دلت واسه کسی باز کنی که عمیقا دوسش داری 


و


بهت بگه " به من چه ..."



تاريخ : پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۲ | 5:24 | نویسنده : بهاره |

وقتی نیستی ...

وقتی نیستی  ؛


سرم را شاید دیگران بتوانند گرم کنند


اما ؛


دلم را هیچکس ... گرم نمیکند!!!



تاريخ : پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۲ | 5:18 | نویسنده : بهاره |

فاصله از خدا ...

عمق نگرانی های ما ؛


فاصله ی ما را از خدا نشان میدهد ...



تاريخ : پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۲ | 5:13 | نویسنده : بهاره |

دو رویی ...

آدم های کنارم مثل جمعه می مانند


معلوم نمیکند "فرد" هستند یا "زوج"...


پر از ابهامند ...



تاريخ : چهارشنبه هجدهم دی ۱۳۹۲ | 6:22 | نویسنده : بهاره |

خدایا ...

خدایا ...


دردهایم از آن بالا کوچک دیده میشوند


بیا مشکلات را رو در رو حل کنیم...


تاريخ : یکشنبه هشتم دی ۱۳۹۲ | 16:19 | نویسنده : بهاره |

نفسم بند آمد...

سکسکه ام گرفته بود.


گفتم مرا بترسان.


دستانم را رها کرد...


نفسم بند آمد...


تاريخ : یکشنبه هشتم دی ۱۳۹۲ | 16:17 | نویسنده : بهاره |

در دنیای کسی نیستم ...

☆☆.. چـــه شــــــــب‌ِ ساکتــــیــســــت ..


 ☆☆ انـــــگار کســـی در دنیــــــانیــست،


 ☆☆ شایــد هـم مـــــــن در دنیـــــای کســـی نیـــستـــــــــم..☆☆



تاريخ : یکشنبه هشتم دی ۱۳۹۲ | 16:15 | نویسنده : بهاره |

گاهی...

گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت...


که تورو فقط و فقط واسه خودت بخواد و از ته دلش بغلت بگيره،


که وقتی تو اوج تنهایی هستی


با چشماش بهت بگه:
...


هستم ، تا تهِ تهش!!!


تاريخ : یکشنبه هشتم دی ۱۳۹۲ | 16:13 | نویسنده : بهاره |

بهش گفتــــــــــــــم دوستتــــــــــــــــــــــــــــــدارم!


 بـــــــــــــــــــــــــــــاور نکرد


 گفتــــــــــــــــــم تنهام نذار,


تنهاـــــــــــــــــــــم گذاشت


 يه روز اومــــــــــــــــــــد پیشم!


 برام گل آورد!


 گریــــــــــــــــــه کــــــــرد گفت:پـــــــــــشیمونم!


 گفت:دوستــــــــــدارم!


 میخواستم بــــــــــــــغلش کنم بگم بخشیدمش,


 بگم دوستتدارم


 امـــــــــــــــــــــــــــــا


 اون رفتو خیسی اشکاشو رو سنگ قبـــــــــــــــــــــــــرم جـــــــــــــــــــــــــا گذاشت ...   



تاريخ : یکشنبه هشتم دی ۱۳۹۲ | 16:11 | نویسنده : بهاره |

نابود...

کار من از یکی بود یکی نبود گذشته 

من در اوج قصه گم شده ام ...

عشق ینی یکی بوددد یکی ناااااابود..


تاريخ : یکشنبه هشتم دی ۱۳۹۲ | 15:43 | نویسنده : بهاره |

خسته ام خدایا !!!

خداوندا :


قیامتت را بر پا کن !!!


تو اگر خسته نشده ایی ؛


ما عجیب خسته ایم ...!



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 5:22 | نویسنده : بهاره |

ببین

ببین :


اونکه سه بار بهت مهلت میده 


رمز گوشیته نه من ......!



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 5:17 | نویسنده : بهاره |

عشق !!!

عشق فقط :


عزیزم و دوستت دارم نیست


عشق اینه که :


تو هر شرایطی باهاش باشی 


حتی اگه نفهمه ...!



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 5:14 | نویسنده : بهاره |

آرامش !!!

خدایا :


آرامشی میخواهم از جنس خودت ...!



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 5:10 | نویسنده : بهاره |

جهنم !!!

جهنم هر کس  آنجایی است 


که حرف او را نفهمند ...!



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 5:7 | نویسنده : بهاره |

حرف دل !!!

حرف دلت را امروز بگو ؛


اگر امروز گفتی :


میشود حرف دل ؛


اگر نگفتی :


میشود درد دل !



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 5:4 | نویسنده : بهاره |

.....

تا حالا شده چوب دلتو  بخوری ...


خیلی درد داره خیلی ...!



تاريخ : یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ | 5:0 | نویسنده : بهاره |

....

بیا جایمان  را عوض کنیم 


دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد...



تاريخ : شنبه نهم آذر ۱۳۹۲ | 8:52 | نویسنده : بهاره |

رشته محبت !!!

رشته محبت را باید به ضریح دلی بست 


که :


خیال کوچ کردن نداشته باشد...



تاريخ : شنبه نهم آذر ۱۳۹۲ | 8:46 | نویسنده : بهاره |

غرور @

قد تو به عشق نمیرسید 


غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد ...


اما باز هم نرسید...



تاريخ : شنبه نهم آذر ۱۳۹۲ | 8:43 | نویسنده : بهاره |

دلم تنگه!!!

تو این دنیا ؛ تو این عالم 


میون این همه آدم


ببین من دل به کی دادم


به اون کس که نمیخوادم 


دلم شیشه ؛ دلش سنگه 


واسه سنگه دلم تنگه ...



تاريخ : شنبه نهم آذر ۱۳۹۲ | 8:23 | نویسنده : بهاره |

لعنت به من !!!

این بود آن دنیایی که برای آمدنش به شکم مادرم لگد میزدم 


لعنت به من !!!


ارزشش را نداشت .........


ببخش مادر...!!!

بب



تاريخ : سه شنبه پنجم آذر ۱۳۹۲ | 5:34 | نویسنده : بهاره |

خدایا !!!

خدایا 


دستانم را زده ام زیر چانه ام ...


مات و مبهوت نگاهت میکنم ...


طلبکار نیستم ...


فقط مشتاقم بدانم آخر قصه چه میکنی با من ؟؟؟!



تاريخ : سه شنبه پنجم آذر ۱۳۹۲ | 5:31 | نویسنده : بهاره |

خدایا !!!

خدایا یک مرگ بدهکارم و هزار آرزو طلبکار 


خسته ام ...


یا طلبم را بده ؛ 


یا طلبت را بگیر . . .!



تاريخ : سه شنبه پنجم آذر ۱۳۹۲ | 5:22 | نویسنده : بهاره |
        مطالب قدیمی‌تر >>


.: Weblog Themes By M a h S k i n:.