"سکوت"...
رسا ترین فریاد یک "انسان" است...
وقتی سکوت میکند...
وقتی بحث نمی کند...
وقتی برای به کرسی نشاندن عقایدش تلاش نمیکند...
بفهم!
که واقعأ آسیب دیده است....
باید فراموشت کنم !چندیست تمرین میکنم...
من میتوانم ! میشود !
آرام تلقین میکنم...
حالم ؟! نه اصلا خوب نیست...تا بعد بهتر میشود ...
فکری برای این دل آرام غمگین میکنم...
من میپذیرم رفته ای . . . ،و برنمیگردی همین !
خود را برای درک این ،،
صد بار تحسین میکنم.... !
کم کم ز یادم میروی..
این روزگار و رسم اوست...
این جمله را با تلخی اش ،،
صد بار تضمین میکنم . . . . . .
چون بوم پرشكسته درين عيد بي اميد
ترسم كه افريده نگيرد سراغ من
ترسم كه مرگ تيره ازين شام سرمه فام
بيرون كشد دوچشم و دمد بر چراغ من
يادتان باشد پيدا كردن دوست هنر نيس نگه داشتنش هنر است
قابل توجه بي هنران
ﺩﻫﻪ ﯼ ﺷﺼﺘﯿﺎ ، ﺩﻫﻪ ﯼ ﻫﻔﺘﺎﺩﯾﺎ ، . . . . . . . . . . . . . . . . . ﻭﻗﺘﺸﻪ
ﮐﺪﻭﺭﺕ ﻫﺎ ﺭﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺬﺍﺭﯾﻢ ، ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻫﻢ ﺑﺪﯾﻢ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﺩﻫﻦ ﺍﯾﻦ ﺩﻫﻪ ﻫﺸﺘﺎﺩﯼ ﻫﺎ
ﺭﻭ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﮐﻨﯿﻢ )) ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﯿﻨﺎ ﺷﺎﺥ ﻣﯿﺸﻨﺎﺍﺍﺍﺍ
پسره نوشته بود :
" جای خالیتو با اشکام آب میدم تا دوباره سبز شی "
فِک کَنَم ، مُخآطب خآصّش " یُنجه" بود
رتبه کنکور پسر عموم رو براش اس ام اس کردن،
اومده میگه : نمیدونم کی واسم یه شارژ اشتباهی فرستاده!!!!
می آیی در وا می شود.....
می روی در بسته می شود....
میبینی؟ حتی در هم وابسته می شود... !
با احترام ویژه به همه شیرازیهای عزیز
مورد داشتیم :
شيرازیه یه هفته بوده فلج شده ، خودش خبر نداشته ...
خودمان را پيدا كنيم ، نيمه گمشده مان پيشكش ......
ﺭﻓﯿﻘﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﮐﯿﺶ
ﻣﯽ ﮔﻢ ﭼﻄﻮﺭﯾﻪ؟
ﻣﯽ ﮔﻪ ﺣﺎﺟﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﺎﻥ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ
ﮐﻪ ﻣﻦ ﺗﻮ Need for speed هم ﭘﻮﻟﻢ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻪ!
قصه اينست ؛ چه اندازه كبوتر باشيم.
سالها مردم اينجا دلشان درد نداشت
هيچكس غصه اين را كه چه ميكرد نداشت
چشمه سادگي از لطف زمين ميجوشيد
خودمانيم ، زمين اينهمه نامرد نداشت.
ﻋﺎﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿـــــﺪ !!
ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﻫﺴﺘﯿﻢ !! ﺍﻭﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻤﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ كسي كه عمر نوح داره ﻫﺴﺘﻦ |: ﺷﺒﺎﯼ ﺟﻤﻌﻪ ﮐﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﻭﻧﺎﻡ ﻫﻤﺶ ﻣﯿﮕﻦ " ﺷﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﻌﻪ ﺑﯿﺎﯾﺪ !
ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﻧﮏ ﺑﻪ ﺗﺤﻮﯾﻠﺪﺍﺭ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﯾﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ !
ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ ﺑﺎ ﮐﯽ ؟
ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺭﻩ …
ﮔﻔﺖ : ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﻦ !
ﺍﻋﺼﺎﺑﺎ ﻫﻢ ﺿﻌﯿﻒ ﺷﺪﻩ ، ﻣﻠﺖ ﮐﺎﺭﺷﻮﻧﻢ ﺩﺭﺳﺖ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻤﯿﺪﻥ !!!
دیگر نه بحث میکنم نه توضیح میخواهم
و نه توضیح میدهم و نه دنبال دلیل میگردم…!
فقط نگاه میکنم و
"ســــکـــوت" میکنم.
ﺍﻟـــــــﻮ خدا جونم
ﻣﮕﻪ ﺩﻧﯿﺎﺭﻭ ﻧﯿﺎﻓﺮﯾﺪﯼ ﺗﺎ ﺑﻨﺪﻩ ﻫﺎﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﯽ؟
ﻧﯿﮕﺎ ﮐﻦ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﺍﺭﻥ ﺗﻘﻠﺐ ﻣﯿﮑﻨﻦ .
ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺩﻝ ﻣﯿﺸﮑﻮﻧﻦ .
ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺎ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ !...
ﯾﻪ ﻋﺪﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻦ .
ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻘﯿﺮﻭ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺭﺍﺣﺖ
ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻦ .
ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎ ﺣﺮﻓﺎﺷﻮﻥ ﺍﺷﮏ ﺍﺩﻣﺎﺭﻭ ﺩﺭﻣﯿﺎﺭﻥ.
ﺧﺪﺍ ﭼﺮﺍ ﻫﯿﭽﯽ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻧﻤﯿﮕﯽ؟
ﺩﺍﺭﯼ ﺻﺪﺍﻣﻮ ﺧﺪﺍ ﺟﻮﻥ؟؟
من بت پرست نیستم!!!
برداشت نادرست مکن!
همچون پدرم کوروش بزرگ یکتاپرستم...
من سجده بر عشق می کنم...
بوسه بر خاک پاکان میزنم...
من سجده بر پروردگاری می کنم که کوروش را آفرید تا درس آزادگی و انسانیت را به من بیاموزد...
تير آرش در كمانم
نام ايران بر زبانم
سركشم چون كوه آتش
آتشم آتش فشانم
چون سياوش پاك پاكم
همچو رستم پهلوانم
كاوه ام در تار و پود كاويانم
مازيارم بابكم من رهبر آزادگانم
جشن يلدا جشن نوروز
هم از جشن مهرگانم
زاده ي پاك اهورا
از نژاد آريانم ...
..هفت آبان زادروز كوروش بزرگ مبارك باد .
خسرو شکیبایی می گفت:
بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت
که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن،
... بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه
که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن.
زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست.

