وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

وبلاگ گروهي نويد

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

بياييد همو درك كنيم

"سکوت"...


رسا ترین فریاد یک "انسان" است...


وقتی سکوت میکند...


وقتی بحث نمی کند...


وقتی برای به کرسی نشاندن عقایدش تلاش نمیکند...


بفهم!

که واقعأ آسیب دیده است....



تاريخ : یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۲ | 1:57 | نویسنده : M&i&n&a |

فراموشي

باید فراموشت کنم !چندیست تمرین میکنم...

من میتوانم ! میشود !

آرام تلقین میکنم...

حالم ؟! نه اصلا خوب نیست...تا بعد بهتر میشود ...

فکری برای این دل آرام غمگین میکنم...

من میپذیرم رفته ای . . . ،و برنمیگردی همین !

خود را برای درک این ،،

صد بار تحسین میکنم.... ! 

کم کم   ز یادم میروی..

این روزگار و رسم اوست...

این جمله را با تلخی اش ،،

صد بار تضمین میکنم . . . . . .



تاريخ : شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ | 15:19 | نویسنده : M&i&n&a |

دور زدن ممنوع  ، اينم آخر وعاقبتش

. وسرانجام ......................................................................................... فاتحه مع الصلوة


چون بوم پرشكسته درين عيد بي اميد 

ترسم كه افريده نگيرد سراغ من

ترسم كه مرگ تيره ازين شام سرمه فام

بيرون كشد دوچشم و دمد بر چراغ من 



تاريخ : پنجشنبه بیست و ششم دی ۱۳۹۲ | 1:47 | نویسنده : M&i&n&a |

تقديم به بهترين رفيقم

  نيكا جونم عاشقتممممممممم . منو ببخش ناراحتت ميكنم



تاريخ : چهارشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۲ | 4:32 | نویسنده : M&i&n&a |

يك پست متفاوت

  نظر شما درباره كار كردن آقايون در منزل چيست؟



تاريخ : چهارشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۲ | 4:20 | نویسنده : M&i&n&a |

رفيق

به سلامتی اون رفیقی که وقتی رفیقش خراب میشه به فکر تعمیرشه نه تعویضش !!



تاريخ : جمعه سیزدهم دی ۱۳۹۲ | 10:2 | نویسنده : M&i&n&a |

بياييد قدر يكديگر بدانيم ...

ﻣﻴﺮﺳﺪﺭﻭﺯﻱكه بي هم ميشويم/يك به يك از جمع هم كم ميشويم/ميرسد روزي كه ما در خاطرات/موجب خنديدن و غم ميشويم/گاه گاهي ياد ما كن اي رفيق/ميرسد روزي كه بي هم ميشويم



تاريخ : پنجشنبه دوازدهم دی ۱۳۹۲ | 23:19 | نویسنده : M&i&n&a |

دوستي

درباره دوستانتان پيش گويي نكنيد دوستي هواشناسي نيس ، باد و باران و سيل و طوفان ندارد ، هميشه آسمان دوستي بدون ابر وصاف و آفتابي است 

يادتان باشد پيدا كردن دوست هنر نيس نگه داشتنش هنر است 

قابل توجه بي هنران



تاريخ : چهارشنبه یازدهم دی ۱۳۹۲ | 14:37 | نویسنده : M&i&n&a |

زنده باد خودمون

ﺩﻫﻪ ﯼ ﺷﺼﺘﯿﺎ ، ﺩﻫﻪ ﯼ ﻫﻔﺘﺎﺩﯾﺎ ، . . . . . . . . . . . . . . . . . ﻭﻗﺘﺸﻪ 

ﮐﺪﻭﺭﺕ ﻫﺎ ﺭﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺬﺍﺭﯾﻢ ، ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻫﻢ ﺑﺪﯾﻢ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﺩﻫﻦ ﺍﯾﻦ ﺩﻫﻪ ﻫﺸﺘﺎﺩﯼ ﻫﺎ

ﺭﻭ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﮐﻨﯿﻢ )) ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﯿﻨﺎ ﺷﺎﺥ ﻣﯿﺸﻨﺎﺍﺍﺍﺍ



تاريخ : سه شنبه دهم دی ۱۳۹۲ | 13:6 | نویسنده : M&i&n&a |

مورد داشتيم ؛

پسره نوشته بود :


" جای خالیتو با اشکام آب میدم تا دوباره سبز شی "


فِک کَنَم ، مُخآطب خآصّش " یُنجه" بود



تاريخ : شنبه هفتم دی ۱۳۹۲ | 20:44 | نویسنده : M&i&n&a |

رتبه کنکور پسر عموم رو براش اس ام اس کردن،

اومده میگه : نمیدونم کی واسم یه شارژ اشتباهی فرستاده!!!!



تاريخ : پنجشنبه هفتم آذر ۱۳۹۲ | 9:52 | نویسنده : M&i&n&a |

وابستگي

می آیی در وا می شود.....

می روی در بسته می شود....

میبینی؟ حتی در هم وابسته می شود... !



تاريخ : پنجشنبه هفتم آذر ۱۳۹۲ | 8:56 | نویسنده : M&i&n&a |

طنز**

با احترام ویژه به همه شیرازیهای عزیز 


مورد داشتیم :

شيرازیه یه هفته بوده فلج شده ، خودش خبر نداشته ...



تاريخ : پنجشنبه هفتم آذر ۱۳۹۲ | 4:45 | نویسنده : M&i&n&a |

موفقيت

میشه کلید موفقیتو بدست اورد ولی من هر وقت بدستش می آرم یکی قفل هارو عوض ميكنه.



تاريخ : سه شنبه پنجم آذر ۱۳۹۲ | 19:38 | نویسنده : M&i&n&a |

نيمه گمشده

خودمان را پيدا كنيم ، نيمه گمشده مان پيشكش ......



تاريخ : دوشنبه چهارم آذر ۱۳۹۲ | 18:21 | نویسنده : M&i&n&a |

همينم

خوﺩﻡ " ﺁﺱ " ﺭﻓﯿﻘﺎﻡ " ﺧﺎﺹ " ﺩﻧﯿﺎ ﻣﺎﻟﻪ " ﻣﺎﺱ " "ﮔﻮﺭﻩ ﭘﺪﺭﻩ " ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺎﺭﻭ " ﻧﺨﻮﺍﺳﺖ " ﺳﺮﻣﻮﻥ " ﺑﺎﻻﺳﺖ " ﭼﻮﻥ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻣﻮﻥ " ﺧﺪﺍﺳﺖ " ﺍﯾﻨﻢ "ﺭﺍﻫﻪ راست ﻫﻤﯿن جمله هاس ، كه به ما ميگن خاص



تاريخ : شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۲ | 15:10 | نویسنده : M&i&n&a |

طنز**

ﺭﻓﯿﻘﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﮐﯿﺶ

ﻣﯽ ﮔﻢ ﭼﻄﻮﺭﯾﻪ؟

ﻣﯽ ﮔﻪ ﺣﺎﺟﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﺎﻥ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ

ﮐﻪ ﻣﻦ ﺗﻮ Need for speed هم ﭘﻮﻟﻢ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻪ!



تاريخ : پنجشنبه شانزدهم آبان ۱۳۹۲ | 0:37 | نویسنده : M&i&n&a |

پرواز در اسمان زندگي

آسمان ،فرصت پرواز بلندست ولي ؛ 

قصه اينست ؛ چه اندازه كبوتر باشيم.



تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ | 17:56 | نویسنده : M&i&n&a |

دلگيرم خعلي

دلـــــم میگـــــیرد وقــــــــتـی مـــــیدآنم در دنـــــــیآیِ بـــــه این بـــــزرگی هیچ دلـــی نیســت کــه بـــرآیِ مـن تنـــگ شـــود......كسي نيس كه بخواهد غمم رابشنود ...... مهمتر از همه اعتماد بنفسي نباشد كه بتوان درد ودل كرد و دنياي غير قابل اعتمادي منودر خودش حبس كرده...... چقد دوستي ناياب شده ...... 

سالها مردم اينجا دلشان درد نداشت

هيچكس غصه اين را كه چه ميكرد نداشت

چشمه سادگي از لطف زمين ميجوشيد

خودمانيم ، زمين اينهمه نامرد نداشت.



تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ | 17:33 | نویسنده : M&i&n&a |

بهانه خستگي

خسته که باشی تنها چیزی که برایت می ماند نـــگاه کردن است... مـن در مقابل همه ی دنیا تنها نگاه میکنم! و لبـخند میزنم! هیچکس نمیداند در من چه میگذرد و همیـن بـرای لبخنـــد زدنـم کافیست............



تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ | 17:17 | نویسنده : M&i&n&a |

طنز**

ﻋﺎﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿـــــﺪ !!

ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﻫﺴﺘﯿﻢ !! ﺍﻭﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻤﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ كسي كه عمر نوح داره ﻫﺴﺘﻦ |: ﺷﺒﺎﯼ ﺟﻤﻌﻪ ﮐﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﻭﻧﺎﻡ ﻫﻤﺶ ﻣﯿﮕﻦ " ﺷﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﻌﻪ ﺑﯿﺎﯾﺪ !



تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ | 17:1 | نویسنده : M&i&n&a |

حساب مشترك

ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﻧﮏ ﺑﻪ ﺗﺤﻮﯾﻠﺪﺍﺭ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﯾﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ !

ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ ﺑﺎ ﮐﯽ ؟

ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺭﻩ …

ﮔﻔﺖ : ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﻦ !

ﺍﻋﺼﺎﺑﺎ ﻫﻢ ﺿﻌﯿﻒ ﺷﺪﻩ ، ﻣﻠﺖ ﮐﺎﺭﺷﻮﻧﻢ ﺩﺭﺳﺖ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻤﯿﺪﻥ !!!



تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ | 16:53 | نویسنده : M&i&n&a |

سكوت

دیگر نه بحث میکنم نه توضیح میخواهم


و نه توضیح میدهم و نه دنبال دلیل میگردم…!


فقط نگاه میکنم و


"ســــکـــوت" میکنم. 



تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ | 16:49 | نویسنده : M&i&n&a |

خنده

وقتي بارون ميباره همه ياد عشقشون ميوفتن ، من ياد كارواشي كه ماشينمو ميشوره.    :))))))

تاريخ : دوشنبه سیزدهم آبان ۱۳۹۲ | 1:53 | نویسنده : M&i&n&a |

الو الو....

ﺍﻟـــــــﻮ خدا جونم

ﻣﮕﻪ ﺩﻧﯿﺎﺭﻭ ﻧﯿﺎﻓﺮﯾﺪﯼ ﺗﺎ ﺑﻨﺪﻩ ﻫﺎﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﯽ؟

ﻧﯿﮕﺎ ﮐﻦ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﺍﺭﻥ ﺗﻘﻠﺐ ﻣﯿﮑﻨﻦ .

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺩﻝ ﻣﯿﺸﮑﻮﻧﻦ .

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺎ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ !...

ﯾﻪ ﻋﺪﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻦ .

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻘﯿﺮﻭ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺭﺍﺣﺖ

ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻦ .

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎ ﺣﺮﻓﺎﺷﻮﻥ ﺍﺷﮏ ﺍﺩﻣﺎﺭﻭ ﺩﺭﻣﯿﺎﺭﻥ.

ﺧﺪﺍ ﭼﺮﺍ ﻫﯿﭽﯽ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻧﻤﯿﮕﯽ؟

ﺩﺍﺭﯼ ﺻﺪﺍﻣﻮ ﺧﺪﺍ ﺟﻮﻥ؟؟



تاريخ : دوشنبه سیزدهم آبان ۱۳۹۲ | 1:43 | نویسنده : M&i&n&a |

يكتاي بي همتا دوستت دارم ....

من بت پرست نیستم!!!

برداشت نادرست مکن!

همچون پدرم کوروش بزرگ یکتاپرستم...

من سجده بر عشق می کنم...

بوسه بر خاک پاکان میزنم...

من سجده بر پروردگاری می کنم که کوروش را آفرید تا درس آزادگی و انسانیت را به من بیاموزد...



تاريخ : یکشنبه دوازدهم آبان ۱۳۹۲ | 3:7 | نویسنده : M&i&n&a |

زنده باد ايران من

تير آرش در كمانم

نام ايران بر زبانم

سركشم چون كوه آتش

آتشم آتش فشانم

چون سياوش پاك پاكم

همچو رستم پهلوانم

كاوه ام در تار و پود كاويانم

مازيارم بابكم من رهبر آزادگانم

جشن يلدا جشن نوروز

هم از جشن مهرگانم

زاده ي پاك اهورا

از نژاد آريانم ...



تاريخ : یکشنبه دوازدهم آبان ۱۳۹۲ | 1:3 | نویسنده : M&i&n&a |

شادباش


..هفت آبان  زادروز كوروش بزرگ مبارك باد .



تاريخ : دوشنبه ششم آبان ۱۳۹۲ | 20:27 | نویسنده : M&i&n&a |

جالب و خنده دار

.

دو نفر عاشق هم ميشن و ميرن پياده روي

و ميرن

وميررن

وميرررن 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه چهارم آبان ۱۳۹۲ | 18:26 | نویسنده : M&i&n&a |

سخن بزرگان

خسرو شکیبایی می گفت: 


بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت 


که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن، 


... بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه 


که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن. 


زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست.



تاريخ : شنبه چهارم آبان ۱۳۹۲ | 13:24 | نویسنده : M&i&n&a |
        مطالب قدیمی‌تر >>


.: Weblog Themes By M a h S k i n:.