آهای پسرا شلوارتونو بکشین بالا ،
اون مارک شورت رو هم اگه خیلی واجبه بزنید به سینتون …
والا به خدا ! حالا هی کلیپس کلیپس کنین !
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺷﻬﺮﺑﺎﺯﯼ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﭘﯿﭻ ﻭ ﻣﻬﺮﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺒﺮﻡ
ﻫﺮ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﯿﻢ ﺑﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ که ﺍﺻﻮﻻ ﺁﺩﻡ ترسوییه
ﻣﯿﮕﻢ : ﯾﺎ ﺧﺪﺍ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ ؟
تنها سودی که رشته ی تحصیلیم تا الان داشته این بوده که،
هر بار میرم تو آشپز خونه ، بابام میگه :
مهندس یه ۲ تا چایی بیار بخوریم
“این از کجا اومد؟” چیست ؟
رایج ترین سوال در کلاس های ریاضی...!!!
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺷﺪﻡ
ﻣﻮﻗﻌﯽ ﮐﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺱ ﺑﻘﯿﻪ ﭘﻮﻝ ﺭﻭ ﺑﺪﻩ ﺻﺪ ﺗﻮﻣﻦ ﻧﺪﺍﺷﺖ
ﮔﻔﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﺵ ﺩﺭ ﺭﻭ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﺒﻨﺪ
ما یه مزیت خیلی خوبی که داریم اینه که
وقتی که بزرگ شدیم ، و به مامان و بابا تبدیل شدیم
سر زده رفتیم تو اتاق بچمون و دیدیم داره به صفحه دسکتاپ خیره میشه
یکی میکوبیم پس کلش ![]()
میگیم کره سگ بیار بالا ببینم چی داشتی میدیدی ![]()
به مامان بزرگم میگم یه جمله خبری بگو ، میگه نوه م خنگه !
میگم سوالی بگو ، میگه نوه م خنگ بود و من نمیدونستم ؟
میگم امری بگو ، میگه خنگیتو تابلو نکن !
میگم میشه خنگ توشون نباشه ؟
میگه اونوقت میشی نوه ی یکی دیگه نه نوه ی من …
منه بدبخت
یکی دو روزه مامانم رفته مسافرت ،
امروز هوس خوراکی کردم هرجارو گشتم هیچی پیدا نکردم !
فقط توی کابینتا یه سری قوطی بود که با ماژیک روش نوشته بود :
نخورید ؛ مایع ظرفشویی
نخورید ؛ سمِ گلدون
نخورید ؛ جرمگیر توالت
زنگ زدم به مامانم گفتم دایی و زن دایی اومدن چیکار کنم ؟
گفت در کابینتو باز کن اونیکه علامت مرگ داره توش آجیله ،
اونیکه نوشته مرگ موش توش گزه ،
اونیکه نوشته صابون توش شکلاته !
من قبل از زنگ زدن ![]()
من بعد از زنگ زدن
ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯼ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﺷﻠﻮﺍﺭﺗﻮ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﺭﻧﯿﺎﺭ ﺯﺷﺘﻪ ، ﻫﻤﻮﻥ ﺗﻮ ﺩﺭبیار !
ﺑﭽﺶ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺷﻠﻮﺍﺭﺷﻮ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩ ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﻣﺒﻞ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ...!!!!!!
ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺩﮐﻠﻨﺖ ﭼﯿﻪ ؟
ﺧﯿﻠﯽ ﺷﯿﮏ ﻭ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﻭ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻓﺮﻣﻮﺩ : For Women !
ﺩﺭ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ : ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﺎﮐﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﮎ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ، ﻣﺮﺍ ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺑﺴﻮﯼ ﺧﻮﺩﺕ !
چند روز پیش واسم خواستگار اومده بود مامانم خیلی زود ردش کرد رفت ؛
بهش گفتم : واسه چی اینجوری ردش کردی ؟
گفت : کسی که تورو میخواد حتما مورد داره !
![]()
واقعا اینم خونوادس که ما داریم ؟!
رفته بودیم واسه داداشم خواستگاری
دیدیم عروس نشسته خیلی ریلکس با شلوار لی و تیشرت …
مامانم تو گوشم گفت خوبه والا نه شرمی نه حیایی نه …
همینجوری داشت میگفت که عروس با چادر از آشپزخونه چایی به دست اومد !
هیچی دیگه فهمیدیم اون داداش عروس بوده ![]()
.
وسایل لازم برای سی سال پیر شدن: یه دونه عینک گرد و دیگر هیچ... باور نداری؟؟؟ از ستایش بپرس...!!!
مورد داشتیم دختره قفل گوشیشو گذاشته رو شناسایی چهره! بعدش رفت حموم برگشت دیگه گوشیش نشناختتش!
زمان ما یه سری بودن وقتی بهشون میگفتی طرفدار استقلالی یا پرسپولیس؟ میگفتن طرفدار تیم ملی! پژوهشگرا میگفتن اینا همونایین که به نوشابه زرد میگن نارنجی!
تو فیلمای ایرانی شب اول ازدواج دختر و پسر با هم قهر میکنن، دختره با روسری توی اتاق روی تخت میخوابه، پسره توی حال روی کاناپه، فرداش دختره حاملس... به این پدیده میگن بذر افشانی!
میگما روم واسه همه خرابه یا فقط پیش من بالانمیاد؟؟؟
نمیدانم به مسافر دل بستم یا مسافر شد آنکه به او دل بستم؟!
گاهی معشوق بر خلاف قوانین فیزیک عمل میکند هرچه به او نزدیک تر میشوی، دورتر به نظر میرسه هرچه فاصله اش بیشتر میشود، بزرگتر بنظر میرسد چشم میبندی، "میبینیش" چشم باز میکنی، "نیست" هرگاه دیدی چنین است،صمیمانه به خودت تسلیت بگو...
نقش درخت خشک را بازی میکنم، نمیدانم باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن...
شیخی را پرسیدند:تفاوت پلنگ با مگس در چیست؟ او سر و ریش را بخاراند و بگفت: مگس را چو برینی، ببینی! و پلنگ را چو ببینی، برینی!!!
ای کاش در کنار سانتریفیوژهای غنی سازی اورانیوم،هزاران سانتریفیوژ در بعد روشهای اجتماعی میساختیم و شعار را پالایش میکردیم تا به شعور بالای 20 درصدی میرسیدیم!!!
آورده اند روزی مریدی از شیخ دلیل ترافیکو ازدیاد خودروها را جویا همی شد. شیخ همی فرمود :دلیل اصلی ترافیک چیزی نیست جز نداشتن کاباره!مریدان انگشت در دهان شیخ را ندا دادن: یا شیخ چون است (چگونه است) ؟ شیخ فرمود : بیست درصد خودروها به دنبال داف همی گردند و بیست درصد دگر داف را یافته و به دنبال جا همی گردند و بیست درصد باقی برادران بسیج اند که به دنبال آن چهل درصد همی گردند. و این چنین شد که مریدان رم کردند و یقه ها دریدند و اشک ها ریختند و به بیابان گذاردند...
مورد داشتیم دختره با داداشش سر لوازم ارایش دعواشون شده پسره قاطی کرده رفته تو اتاقش در رو بسته تا یه هفته بیرون نیومده!!!!!!!!!!!!!!
دیگر خونی برایش نمانده بود! لری که عاشق پرستار پایگاه اهدا خون شده بود...

