وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

لعنت به من !!!

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

لعنت به من !!!

این بود آن دنیایی که برای آمدنش به شکم مادرم لگد میزدم 


لعنت به من !!!


ارزشش را نداشت .........


ببخش مادر...!!!

بب



تاريخ : سه شنبه پنجم آذر ۱۳۹۲ | 5:34 | نویسنده : بهاره |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.