وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

انتظارت زیباست ...

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

انتظارت زیباست ...

انتظارت زیباست ...

انتظارت غوغا میکند در دلم

هرچند که میدانم به یادمی اما

اما هم دلم برایت تنگ می شود

انتظارت زیباست ، مثل حضورت در یاد

            مثل عطر وجودت در نسیمی که از سرزمین یاد تو می وزد

پس تا تو باشی و نسیم پرخاطره ات بوزد ،

                                            رو به سوی سرزمین تو خواهم بود

پس انتظارت را می کشم که زیباست ...  



تاريخ : چهارشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۲ | 22:58 | نویسنده : احمد |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.