وای بر من ...
داشتیم تو یه جای شلوغ با رفیقم میرفتیم
رفیقم گفت:اونجارو نگا!!!!!!!
گفتم:داش خودت میدونی که به فلانی قول دادم چش چرونی نکنم!!!!!
گفت:عشقت با این پسره اینجا چیکار میکنه؟؟؟
حیفه احساساته صادقانه ی من....
وای بر من...
تاريخ : جمعه چهارم بهمن ۱۳۹۲ | 12:43 | نویسنده : ali kish |

