وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

وبلاگ گروهي نويد

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

وای بر من ...

داشتیم تو یه جای شلوغ با رفیقم میرفتیم
رفیقم گفت:اونجارو نگا!!!!!!!
گفتم:داش خودت میدونی که به فلانی قول دادم چش چرونی نکنم!!!!!
گفت:عشقت با این پسره اینجا چیکار میکنه؟؟؟
حیفه احساساته صادقانه ی من....
وای بر من...



تاريخ : جمعه چهارم بهمن ۱۳۹۲ | 12:43 | نویسنده : ali kish |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.