آورده اند روزی مریدی از شیخ دلیل ترافیکو ازدیاد خودروها را جویا همی شد. شیخ همی فرمود :دلیل اصلی ترافیک چیزی نیست جز نداشتن کاباره!مریدان انگشت در دهان شیخ را ندا دادن: یا شیخ چون است (چگونه است) ؟ شیخ فرمود : بیست درصد خودروها به دنبال داف همی گردند و بیست درصد دگر داف را یافته و به دنبال جا همی گردند و بیست درصد باقی برادران بسیج اند که به دنبال آن چهل درصد همی گردند. و این چنین شد که مریدان رم کردند و یقه ها دریدند و اشک ها ریختند و به بیابان گذاردند...
تاريخ : دوشنبه هفتم بهمن ۱۳۹۲ | 12:39 | نویسنده : يه بچه |

