وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

وبلاگ گروهي نويد

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها


آورده اند روزی مریدی از شیخ دلیل ترافیکو ازدیاد خودروها را جویا همی شد. شیخ همی فرمود :دلیل اصلی ترافیک چیزی نیست جز نداشتن کاباره!مریدان انگشت در دهان شیخ را ندا دادن: یا شیخ چون است (چگونه است) ؟ شیخ فرمود : بیست درصد خودروها به دنبال داف همی گردند و بیست درصد دگر داف را یافته و به دنبال جا همی گردند و بیست درصد باقی برادران بسیج اند که به دنبال آن چهل درصد همی گردند. و این چنین شد که مریدان رم کردند و یقه ها دریدند و اشک ها ریختند و به بیابان گذاردند...



تاريخ : دوشنبه هفتم بهمن ۱۳۹۲ | 12:39 | نویسنده : يه بچه |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.