در مــرد ها
حسی هست که اسمشو میذارن "غیرت"
و به همون حسدر خانم ها
میگن "حسادت"
اما من به هردوشون میگم "عشــــق"
تا عاشـــق نباشی نه غیرتی میشی نه حسود
تاريخ : چهارشنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۲ | 13:56 | نویسنده : ali kish |

در مــرد ها
حسی هست که اسمشو میذارن "غیرت"
و به همون حسدر خانم ها
میگن "حسادت"
اما من به هردوشون میگم "عشــــق"
تا عاشـــق نباشی نه غیرتی میشی نه حسود