زمان ما یه سری بودن وقتی بهشون میگفتی طرفدار استقلالی یا پرسپولیس؟ میگفتن طرفدار تیم ملی! پژوهشگرا میگفتن اینا همونایین که به نوشابه زرد میگن نارنجی!
تاريخ : چهارشنبه بیست و سوم بهمن ۱۳۹۲ | 19:35 | نویسنده : يه بچه |

زمان ما یه سری بودن وقتی بهشون میگفتی طرفدار استقلالی یا پرسپولیس؟ میگفتن طرفدار تیم ملی! پژوهشگرا میگفتن اینا همونایین که به نوشابه زرد میگن نارنجی!