
سلام دوستایِ گلم

بلاخره تیرماه رسید
یه ماه قشنگ;تو یه فصلِ دلپذیر
فصلی ڪه
علاوه بر دلپذیر بودنش
نوید اومدنِ فرشته هارومیده!
فرشته هایِ زمینی
"* 6تیرماه"*
تولدت مبارک داداش گلم امیدوارم سال های سال
به خوبی و خوشی زندگی کنی
امیدوارم لبخند به روی لبانت نقش بندد
تولد صد سالگی و بیشتر را با
نوه نتیجه نویره ندیده و غیره جشن بگیری
هر روز برایت رویایی باشد در دست
نه دوردست
عشقی باشد در دل
نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی
نه روز مره گی
تولدت مبارکمدير نويد

دفترچه ی خاطرات قلبمان را که خالی از عشق و یکرنگی بود
سرشار از عشق و محبت کردی ، مدير عزيز، مهربانترين
حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم
نويد جون تولدت مبارک
یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن![]()
یکی به نیت تو یکی از طرف سهيلا و گلهاي نويد![]()
الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم![]()
به خاطر و جودتو به افتخار بودن![]()


مديرجون![]()
این دسته گل با یه بغل آرزوهایه قشنگ ![]()
از طرف بچه هایه نويد چت تقدیم به شما![]()






.

برچسبها: مدير نويد تولدتت مبارك


