وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

من كه مرداب شدم - كاش تو دريا بشوي ...

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

من كه مرداب شدم - كاش تو دريا بشوي ...

                          

 

می‌توانی بروی قصه و رویا بشوی

 

 

راهی دورترین نقطه دنیا بشوی

 

 

ساده نگذشتم از این عشق، خودت می دانی

 

 

من زمینگیر شدم تا تو، مبادا بشوی

 

 

آی ! مثل خوره این فکر عذابم می داد؛

 

 

چوب ما را بخوری، ورد زبان ها بشوی

 

 

من و تو مثل دو تا رود موازی بودیم

 

 

من که مرداب شدم، کاش تو دریا بشوی

 

 

دانه ی برفی و آنقدر ظریفی که فقط

 

 

باید از این طرف شیشه تماشا بشوی

 

 

گره ی عشق تو را هیچ کسی باز نکرد

 

 

تو خودت خواسته بودی که معما بشوی

 

 

در جهانی که پر از وامق و مجنون شده است

 

 

می توانی عذرا باشی،  لیلا بشوی

 

 

می توانی فقط از زاویه ی یک لبخند

 

 

در دل سنگ ترین آدم ها جا بشوی

 

 

بعد از این، مرگ نفس های مرا می شمرد

 

 

فقط از این نگرانم که تو تنها بشوی...

 

 



تاريخ : یکشنبه بیست و یکم تیر ۱۳۹۴ | 12:20 | نویسنده : هردي |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.