وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

الو الو....

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

الو الو....

ﺍﻟـــــــﻮ خدا جونم

ﻣﮕﻪ ﺩﻧﯿﺎﺭﻭ ﻧﯿﺎﻓﺮﯾﺪﯼ ﺗﺎ ﺑﻨﺪﻩ ﻫﺎﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﯽ؟

ﻧﯿﮕﺎ ﮐﻦ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﺍﺭﻥ ﺗﻘﻠﺐ ﻣﯿﮑﻨﻦ .

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺩﻝ ﻣﯿﺸﮑﻮﻧﻦ .

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺎ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ !...

ﯾﻪ ﻋﺪﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻦ .

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻘﯿﺮﻭ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺭﺍﺣﺖ

ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻦ .

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎ ﺣﺮﻓﺎﺷﻮﻥ ﺍﺷﮏ ﺍﺩﻣﺎﺭﻭ ﺩﺭﻣﯿﺎﺭﻥ.

ﺧﺪﺍ ﭼﺮﺍ ﻫﯿﭽﯽ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻧﻤﯿﮕﯽ؟

ﺩﺍﺭﯼ ﺻﺪﺍﻣﻮ ﺧﺪﺍ ﺟﻮﻥ؟؟



تاريخ : دوشنبه سیزدهم آبان ۱۳۹۲ | 1:43 | نویسنده : M&i&n&a |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.