دردو دل یارو:
یه دوست دختر نداشتیم تولدشو یادمون بره بهش بربخوره قهر کنه بزاره بره از دستش راحت شیم…!
تاريخ : دوشنبه سیزدهم آبان ۱۳۹۲ | 13:40 | نویسنده : محدثه |

دردو دل یارو:
یه دوست دختر نداشتیم تولدشو یادمون بره بهش بربخوره قهر کنه بزاره بره از دستش راحت شیم…!