وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

سكوت

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

سكوت

دیگر نه بحث میکنم نه توضیح میخواهم


و نه توضیح میدهم و نه دنبال دلیل میگردم…!


فقط نگاه میکنم و


"ســــکـــوت" میکنم. 



تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ | 16:49 | نویسنده : M&i&n&a |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.