دیگر نه بحث میکنم نه توضیح میخواهم
و نه توضیح میدهم و نه دنبال دلیل میگردم…!
فقط نگاه میکنم و
"ســــکـــوت" میکنم.
تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ | 16:49 | نویسنده : M&i&n&a |

دیگر نه بحث میکنم نه توضیح میخواهم
و نه توضیح میدهم و نه دنبال دلیل میگردم…!
فقط نگاه میکنم و
"ســــکـــوت" میکنم.