حکایت زندگی ما شده مثل دکمه های پیراهن...
اولی رو که اشتباه بستی،تا اخرش اشتباه میری!!!
بدبختی اینه که زمانی به اشتباهت پی میبری که به اخرش رسیدی...!!!
تاريخ : جمعه هفدهم آبان ۱۳۹۲ | 16:24 | نویسنده : lida |

اولی رو که اشتباه بستی،تا اخرش اشتباه میری!!!
بدبختی اینه که زمانی به اشتباهت پی میبری که به اخرش رسیدی...!!!