وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

یه اشتباه کوچولو...!!!

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

یه اشتباه کوچولو...!!!

حکایت زندگی ما شده مثل دکمه های پیراهن...


اولی رو که اشتباه بستی،تا اخرش اشتباه میری!!!


بدبختی اینه که زمانی به اشتباهت پی میبری که به اخرش رسیدی...!!!



تاريخ : جمعه هفدهم آبان ۱۳۹۲ | 16:24 | نویسنده : lida |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.