وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

♥҉♥҉♥

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

♥҉♥҉♥

وشاید ســــال ها بعد...

در گذرجاده ها...

بی تفاوط از کنار هم بگذریم و...

بگوییم:

آن غریبه چقدر شبیه...

خاطـــــــراتم بود....




تاريخ : شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۲ | 11:50 | نویسنده : مسعود73 |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.