وشاید ســــال ها بعد...
در گذرجاده ها...
بی تفاوط از کنار هم بگذریم و...
بگوییم:
آن غریبه چقدر شبیه...
خاطـــــــراتم بود....

تاريخ : شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۲ | 11:50 | نویسنده : مسعود73 |

وشاید ســــال ها بعد...
در گذرجاده ها...
بی تفاوط از کنار هم بگذریم و...
بگوییم:
آن غریبه چقدر شبیه...
خاطـــــــراتم بود....
