وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

R E Z A    .درد و درمان...

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

R E Z A    .درد و درمان...

.میگن درد رو از هرطرف بخونی میشه درد ولی درمان رو برعکس بخونی میشه نامرد. مواظب باش برا دردت به هر درمانی رو نیاری...

تاريخ : یکشنبه سوم آذر ۱۳۹۲ | 17:40 | نویسنده : R E Z A |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.