وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

خدایادلم را به كدام وجه این دنیا خوش كنم؟

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

خدایادلم را به كدام وجه این دنیا خوش كنم؟

خدايا دلم را به كدام وجه اين دنيا خوش كنم ؟






خدایادلم را به كدام وجه این دنیا خوش كنم؟. . .

 دل خوش به حضور تو ام. . .

 وگرنه مرا با این دنیا چه كار. . . . .


برچسب‌ها: خدايا

تاريخ : چهارشنبه بیستم آذر ۱۳۹۲ | 10:29 | نویسنده : هردي |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.