وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

تو بهتر مي فهمی يا پيغمبر خدا؟

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

تو بهتر مي فهمی يا پيغمبر خدا؟

شخصي مادر پيرش را در زنبيلي مي گذاشت و هرجا مي رفت، همراه خودش ميبرد.
روزي حضرت عيسي او را ديد، به وي فرمود: آن زن کيست گفت مادرم است.
فرمود: او را شوهر بده. گفت: پير است و قادر به حرکت نيست. پيرزن دستش را
از زنبيل بيرون آورد و بر سر پسرش زد و گفت: آخه نکبت! تو بهتر مي فهمی يا پيغمبر خدا؟

برچسب‌ها: عاشقانه , پندآموز , متن كوتاه , اس ام اس

تاريخ : یکشنبه بیست و چهارم آذر ۱۳۹۲ | 16:38 | نویسنده : soheyla |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.