وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

به یاد تنهایی

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

به یاد تنهایی

تنها یک روز در سراسر حیات کافیست

نگاه از گذشته برگیر و بر آن غبطه مخور!

چونکه از دست رفته است ،

در غم آینده نیز مباش

چونکه هنوز فرا نرسیده است ،

تنها ؛ زندگی را در همین لحظه بگذران

آنچنان آن را زیبا بیافرین که ارزش بیاد ماندن را داشته باشد .



تاريخ : پنجشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۲ | 12:39 | نویسنده : احمد |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.