وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

زنده باد خودمون

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

زنده باد خودمون

ﺩﻫﻪ ﯼ ﺷﺼﺘﯿﺎ ، ﺩﻫﻪ ﯼ ﻫﻔﺘﺎﺩﯾﺎ ، . . . . . . . . . . . . . . . . . ﻭﻗﺘﺸﻪ 

ﮐﺪﻭﺭﺕ ﻫﺎ ﺭﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺬﺍﺭﯾﻢ ، ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻫﻢ ﺑﺪﯾﻢ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﺩﻫﻦ ﺍﯾﻦ ﺩﻫﻪ ﻫﺸﺘﺎﺩﯼ ﻫﺎ

ﺭﻭ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﮐﻨﯿﻢ )) ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﯿﻨﺎ ﺷﺎﺥ ﻣﯿﺸﻨﺎﺍﺍﺍﺍ



تاريخ : سه شنبه دهم دی ۱۳۹۲ | 13:6 | نویسنده : M&i&n&a |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.