وبلاگ گروهي نويد

دلنوشته هاي نويدي ها

نخودی اگه دوستات یه ذره برات ارزش دارن/برگرد...................منتظرتیم رفیق!

نويد
وبلاگ گروهي نويد دلنوشته هاي نويدي ها

نخودی اگه دوستات یه ذره برات ارزش دارن/برگرد...................منتظرتیم رفیق!

باز باران بی ترانه بی هوای عاشقانه در سکوتی ظالمانه میخورد بر بام خانه..........



تاريخ : چهارشنبه یازدهم دی ۱۳۹۲ | 13:11 | نویسنده : م...بامرام |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.